2013. július 25., csütörtök

SZÜNETELTETÉS!

Sziasztok!
Először is: nagyon sajnálom, amiért már majdnem egy hónapja nem adok életjelet magamról.. Bocsássatok meg, de az utóbbi időben nagyon nem vagyok formában. Aki olvassa a Shadow. című blogom, az tudhatja, hogy annak is véget akartam vetni. Mert reménytelennek tűnt, hogy még képes vagyok-e olyan részeket hozni, amik megfelelnének az elvárásoknak. De végül addig győzködtek az olvasók, míg rájöttem, hogy nem szabad még befejeznem. Tehát a legnagyobb "felelősség" azzal a bloggal terhel engem. Mert ott már elég komoly számok vannak. És azt hiszem nem tehetem meg, hogy ilyen spontán fejezzem be..

Másodszor: Nincs "ihlet"! Eszembe jutott egy jó ötlet, ami talán még egyedi is volt.. de utána valahogy elterelődtek a gondolataim a fanficről. Pedig voltak jó ötleteim.. Viszont még bízom benne, hogy később megtalál az ihlet, és újra nekifuthatok a blognak. Addig is kénytelen vagyok szüneteltetni!
Már pár napja érlelődik bennem a dolog, de csak most vettem rá magam a bejelentésre. Fogalmam sincs mikor térek vissza ide.. Talán - amilyen kevés az akaraterőm - már többé nem. De szerintem még nem akkora bűn, hogy szünetet tartok. Hisz a blog még kezdeti stádiumban van. Nincsenek konkrét szálak, így valószínűleg ti sem ragaszkodtok még a sztorihoz. Még én sem.. A Shadow-val más a helyzet. Azt már jó ideje írom, a hétköznapjaim részévé vált, valamint a szereplők is a szívemben vannak, s lesznek is.
Szóval kérlek ne haragudjatok, hogy ennyit várattalak titeket és hogy eddig húztam a dolgot..

Tehát a blog mától, meghatározatlan ideig szünetel!
Köszönöm a megértést!
V. xx

2 megjegyzés:

  1. Megértelek, és remélem, hogy egyszer azért még folytatni fogod, mert nagyon szeretjük, hiába még csak most kezdted. További jó nyarat, várunk vissza! Puszi, Lana
    xx.

    VálaszTörlés
  2. én remélem hogy folytatod mert szerintem jo blog lenne belöle;) szerintem nagyon jo én nem hagynám abba:D de ha nincs idöd megértem:/

    VálaszTörlés